mai nimic poetic

nu pare a fi mai nimic poetic
în faptul că proprietarul
mi-a mărit considerabil chiria
dar cum mai aveam mai putin de 10 euro
și nu aș fi avut unde să mă duc
trăiesc de cîteva zile un extaz
greu exprimabil în proză

nu pare a fi mai nimic poetic
în a 50-a zi de proteste în Piața Victoriei
aceiași oameni în fața aceluiași guvern infam
dar cum s-a nimerit să fie în aceeași zi
cu Ziua Internațională a Poeziei
trăiesc de o jumătate de zi un extaz
greu exprimabil în proză

nu pare a fi mai nimic poetic
în prînzul pe care l-am luat azi
cu fata mea în vîrstă de 14 ani
dar cum i-au plăcut cartofii
pe care întîmplător i-am pus
la cuptor lîngă pulpele de pui
trăiesc de cîteva ore un extaz
greu exprimabil în proză

nu pare a fi mai nimic poetic
în fiecare zi care trece fără să ne anunțe
cîte poezii (nu) s-au scris
dar cum simt deseori fiorul poetic
mai ales în zilele de martie
trăiesc de 50 de ani un extaz
greu exprimabil în proză

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

