din cale-afară

1

un porc albastru zboară pe la fereastra mea
sughițînd după fiecare îmbucătură de timp
stau nedumerit și mă simt visat de un prometeu
care a ratat întîlnirea cu focul

2

uneori am impresia că urmează să renasc
precum ultimul soldat Ryan
flancat de un comando de îngeri
care cad pe rînd în marea moartă

3

fără nici o îndoială copacii au rădăcinile în Cer
de acolo coboară ploaia binecuvîntată
dar sînt atîtea păsări și nori și bondari
că nu ne-a mai încurcat Preabunul cu copaci care plutesc

4

se scurg poemele în cotidian
precum cîntecele leului Aslan
din care s-a format Narnia
așa apar nepoții noștri deștepți

5

unele amintiri sînt precum o troiţă
sub picioarele unui isus de plastic
ne scărpinăm după o ureche visînd la o streaşină
sub care să ne adăpostim de amintiri

6

nu există decît un portmoneu
cel desenat de mintea fetiței mele
în care încape și un elefant alb
primit cu dedicație de la un șah indian

7

un elefant se legăna pe o pînză de păianjen
se îngrășase la fiecare psihocincinal
încercînd să-și păstreze echilibrul în viaţă
ea păianjenul eu elefantul

8

contorul colorat al cerului vieţii
am de achitat o factură imensă
nu-mi rămîne în final decît
să intru în insolvență

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

