nu dau la schimb decît cuvinte

nu dau la schimb decît cuvinte
în rest sînt bun părinte
un cetăţean român discret
de-i vorba de ceva concret

n-am ce să dau din portofel
decît un ban sau doi la fel
nu sînt bogat dar am idei
și în palat și în bordei

mă-ntind în limba patriei mumă
cît plapuma și-o glumă
rezist și eu încă o iarnă
fără concediu fără larmă

întind și eu biletul la ghișeu
de pot s-apuc un drept al meu
dar iarna nu-i ca vara
nici statul nu-i chiar țara

în suflet nu port chip de soi
nu sînt decît un rod de ploi
cîndva m-au învațat cumva
părinții ce-i aia baclava

aşa că nu sînt dus cu zăhărelul
și n-am noroc cu alunelul
trăiesc nu să mănînc și să muncesc
ci pentru Viață eu trudesc

nu dau la schimb decît cuvinte
nu-mi vînd nimic pentru un blid de linte
nu dau la schimb nici un secret
sînt cetățean român discret

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

