luna cadoului

o dată pe an îmi fac un cadou
absolut necesar şi compensatoriu
îmi fac cadoul de a nu mai crede în cadouri

pentru sănătatea mea
evit excesul de sare mahăr
şi confuzii

pînă și Isus nu mi-a dat nimic de gratis
ia-ți crucea și urmează-mă a zis… și tot zice…
e cel mai gureș din universul terestru și extraterestru

a mai zis veniți la Mine toți cei trudiți și împovărați
și le-a pus jugul
cine să mai creadă că adevărul a lăsat pe cineva, așa, haihui, în libertate…

aho aho copii și frați
n-am venit să aduc pacea ci sabia
cine credeți că a zis asta.. tot gureșul Isus…

așa că nu am de gînd să ratez luna cadoului
cînd mă scutur de toată beteala
ca să rămînă decembrie de mămăligă

și să încep noul an cu ambîț
fără exces de sare mahăr
și confuzii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

