Poezii din Cuvinte la Schimb, vol. 2

***

Du-mă până la capătul Paradisului
Aşa cum niciodată nu am mers
Cu surle şi trâmbiţe
Mute
Du-mă cu tot ce mă ştiu
Şi cu tot ce nu mă ştiu
Descheie-mi moartea la guler
Ca să respir mireasma de
Nepământesc

Apoi să căutăm vara
In cămările de sub
Străzile de aur

Să fugim împreună
Dincolo de toată viaţa
Şi de toată moartea
Dincolo de noi şi
Să nu ne mai întoarcem vreodată

Dacă nu ajung la timp
Mă vei înţelege
Că eu mereu întârzii
Sunt un fel de întârziat
Cu sufletul înainte

Voi cânta din fluier
Şi din privighetori
Toată noaptea
Toată viaţa şi
Toate drumurile

Eternitatea nu e bună
Decât atunci când dă pe dinafară
Ca să vezi cum mai fierb lucrurile

Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Poezii din Cuvinte la Schimb, vol. 2

  1. 71ganduri zice:

    o poezie cu coloana sonora, cu coloana vizuala, cu mister, adica cu taina sfanta (unii ar spune ca e doar fictiune), cu teme existentiale fundamentale (moarte-viata)… o poezie echipata, cum ar veni, matura, simt ceva din statura lui Hristos aici. stiam eu ca nu degeaba iubesc poetii.

Lasă un răspuns

