Pace ţie, fată de împărat!

Mereu îmi spui să nu mă leg de tine, dar după o legătură perfectă cum numai iubirea noastră mai poate fi, e prea târziu ca să îmi ceri una ca asta. Cum te-aş mai putea ignora acum după un jurământ atât de solemn şi în chiar mijlocul unui sacrificiu total, în care dăruirea de sine e ireversibilă? Şi totuşi sunt momente când te-aş lăsa în pace ca să ne fie bine amândurora, dar numai pentru o vreme desigur, pentru o zi de post şi de rugăciune, ca să zic aşa. Ce mare lucru pacea omului… Ţine locul oricărui ocean pe care îmi vine uneori să îl colind fără nici o busolă, mânat de vântul Duhului Sfânt. Ţine locul oricărei câmpii pe care îmi vine să o bat nădăjduind să mă bată şi pe mine într-un final norocul de care, copil fiind, îmi pomenea bunicu’. Spun şi eu ca el, aşadar: „Bată-te norocu’, să te bată, fată de împărat, că mult bine mi-ai făcut!” Mă încred în Dumnezeu şi în tine.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pace ţie, fată de împărat!

  1. convietuire zice:

    Ştii, citind ceea ce scrieţi voi aici, mă duc cu gândul spre semnificaţii pe care, poate, nu le aveţi în minte când aşterneţi rândurile sufletului. Eu cred că tocmai asta e calitatea scriitorului – de a aduce la lumină povestea, speranţa şi mai ales… Povestea.
    Textul acesta ar putea fi catalogat drept cea mai frumoasă declaraţie de dragoste… de Iubire… oferită cuiva…
    Ferice de inimile ce stau ghemuite – căuş în spatele acestor rânduri.

  2. 71ganduri zice:

    Ştim cea mai mare poruncă, desigur. Mă bucur că a doua este asemenea celei dintâi. În ce chip îl cunoastem pe Dumnezeu? În care dintre chipuri, carevasăzică?

Lasă un răspuns

