O Pâine care îmi trebuie

Mă zbat pentru pâine… Sunt sănătos, „mi-au ieşit analizele destul de bine” şi îmi e greu să întind mâna ca un cerşetor. Îmi e şi ruşine. Aş prefera să sap, să fac cărămizi (in nebunia mea, până şi pentru Faraon) numai să ştiu că mănânc un ban muncit.

Dar dacă Dumnezeu ar vrea (şi El, în dreptul Lui), în toata truda mea, să îmi dea pâinea ca prin somn, deşi mă tem ca nu cumva astfel să ajung un rob leneş, şi, până la urmă, viclean, nu ar fi o tâmpenie să Îl refuz?!  Doar au fost şi alţii care au mâncat mană din cer, deci nu aş fi eu cel dintâi…

Dar dacă eu nu mă jenez în adevăr, iar ruşinile mele sunt false şi au o evlavie de formă, când, de fapt, mint? Dar dacă sunt mulţumit de darul cel nespus de mare al lui Dumnezeu, dar nu destul de mulţumit încât să renunţ, dacă mi s-ar cere, la toate celelalte care îmi pot fi date pe deasupra?!

În ultima vreme se aude tot mai des că Hristos poate fi cunoscut, mai ales, în moartea şi în învierea Lui şi că „împreună cu El” ne sunt date lucrurile Lui (şi nu cele după care poftim) şi crucea prin care te faci părtaş suferinţelor Lui!

Nu asta e adevărata pâine care ne trebuie?!

Acest articol a fost publicat în Cuvânt de învățătură. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O Pâine care îmi trebuie

  1. A.Dama zice:

    Bine de tine că ți-au ieșit analizele bine!:)
    Cei cărora nu le-au ieșit bine trebuie să creadă. Și e tot un fel de a mânca Pâine. Pe nevăzute, dar nu în ascuns.

  2. 71ganduri zice:

    Pană la urmă nu or să rămână decât doua, trei, intre care Una nepieritoare.

Lasă un răspuns

